28 Ocak 2012 Cumartesi

Derin bir sessizlik oldu bugün aramızda. Hava soğuk aramızda bir rüzgar. Sanki ben seni dinledim saatlerce ve sen anlattın...
Konuşmak istediklerim vardı benim de ama söyleyemedim yine.  Bir sigaralık vaktim, söyleyecek çok şeyim vardı.
Sen sustun sevgili, ben sessizliğini dinledim. Ben aslında çok konuştum ama sana hiçbirini dinletemedim.

Sanırım ben bugün yine seni fazlaca özledim.


Bu şarkıyı senin için dinliyorum. Her bir sözü sanki sana yazmışım gibi. Benim değil şarkı ama Ben'im sanki  

http://www.youtube.com/watch?v=XGmePjo0g5g

Zamanın eli değdi bize 
Çoktan değişti her sey 
Aynı değiliz ikimiz de 
Zaaflarına bir gece 
Hatalarına bir nilufer 
Sevgisizliğine bir kalp verdim 

Artık geri ver, geri veremezsin aldıklarını 
Artık geri ver, geri verilmez hiçbir yanılgı 
Yokluğuma emanet et sen de benden kalanları 

Her şeyi al bana beni geri ver 
Bir şansım olsun 
Başka yer başka zaman 
Sensiz ömrüm olsun 
Her şeyi al bir şansım olsun 
Başka yer baska zaman 
Sensiz ömrüm olsun 

Her şeyi al.. 
Sensiz ömrüm olsun.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder